Selecteer eigen leverdatum
Voor 11u besteld, zelfde avond in huis
Gratis verzenden in NL vanaf €75.-
Recyclebare verpakking

Klantenservice

Onze klantenservice is op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 bereikbaar via: 0172-577147

E-mail: info@beefensteak.nl

Stobbeweg 15
2461 EX
Ter Aar

Beoordelingen over Beef&Steak kunt u vinden en toevoegen via Kiyoh.

Openingstijden pick-up-point Ter Aar: van 9:00 uur tot 17:30

Op zaterdag: 09:00 tot 15:00

1 Veelgestelde vragen
1.1 Hoe werkt het verzenden van vlees
Alles wat u kunt bestellen op de website is bij ons op voorraad. U kunt zelf de dag van levering bepalen.
We verzenden met same-day-delivery van Trunkrs. Op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag kunt u een bestelling laten bezorgen in de avonduren (van 17:00 tot 22:00 uur). Bij deze optie is aflevering in diepvriesconditie gegarandeerd. Uw bestelling wordt in een koeltas in een geisoleerde, 100% gerecyclede en recylebare, omverpakking geleverd.
 
Beef&Steak garandeert met een niet-goed-geld-terug garantie de aankomst in prima en veilige conditie.
 
1.2 Hoe lang zijn de producten houdbaar?
Ieder product is voorzien van een etiket met daarop de inhoud, het gewicht, herkomst, ingrediëntendeclaratie en de houdbaarheidsdatum. Door ons inkoop- en voorraadbeleid zorgen we ervoor dat uw bestelling nog lang houdbaar is en u geen bestelling ontvangt met artikelen die het einde van de houdbaarheidsdatum bijna hebben bereikt, behalve als dit expliciet wordt aangegeven bij de beschrijving of specificatie van het product.
 
1.3 Zijn de prijzen per stuk of per kilo?
De prijzen zijn altijd per stuk. We hanteren prijzen per circagewicht. Het ene product kan iets lichter zijn, het andere iets zwaarder. De reden hiervoor is dat we onze klanten vooraf willen laten zien hoeveel een bestelling kost, zodat er geen verassingen achteraf zijn.
 
1.4 Kan ik specialiteiten bestellen die niet op de website staan?
We doen ons uiterste best om klanten te helpen met speciale verzoeken. Via 0172-577147 kunt u ons bereiken voor overleg.
 
1.5 Klachtenprocedure
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening en/of producten zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling Klantcontact, door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling Klantcontact zullende klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze gegevens vindt u bovenaan deze pagina.
 
Na ontvangst van uw klacht zullen wij uw klacht binnen 5 werkdagen beantwoorden. Mocht er meer tijd nodig zijn zullen we u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Beef&Steak bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
 
1.6 Herroepingsrecht
Het herroepingsrecht is niet van toepassing op onze producten met een beperkte houdbaarheid en/of bederfelijke aard. We verwijzen hiervoor naar artikel 10.7 van onze Algemene Voorwaarden. Voor onze niet bederfelijke producten kunt u gebruik maken van het Modelformulier voor herroeping welke u kunt vinden als Bijlage 1 van de Algemene Voorwaarden.