Selecteer eigen leverdatum
Voor 11u besteld, zelfde avond in huis
Gratis verzending in NL vanaf €89
Recyclebare verpakking

Veelgestelde vragen

Bestellingen en Bezorging

Over hun bestelling


Verzending en Levering


Producten en Beschikbaarheid

Productinformatie


Betaling en Cadeaubonnen

Betalingsmethoden


Contact en Klantenservice

Contactopties


Nieuwsbrieven en Feedback


Retourbeleid en Problemen

Retourneren en Problemen


Overige

Algemene Informatie

Vragen met antwoorden

Bestellingen en Bezorging

Hoe vind ik het product van mijn keuze?

We bieden via onze website meer dan 1000 kwaliteitsproducten aan die je direct kunt bestellen. Kies een categorie uit het menu of zoek je favoriete product via onze zoekfunctie. Weet je nog niet goed wat je wilt? Geen probleem! Wij helpen je kiezen en geven op basis van jouw voorkeuren aan welk stuk vlees of welke saus of rub het beste bij je past of bij het gerecht dat je wilt klaarmaken. De handige recepten en bijbehorende video’s op de website zorgen ervoor dat je zonder enige moeite een geweldig gerecht kunt gaan klaarmaken.


Hoe kan ik bestellen?

Heb je gevonden wat je zocht? Voeg het dan eenvoudig toe aan je winkelmand met een klik op de bestelbutton. Winkel vervolgens nog even verder om je bestelling compleet te maken met bijvoorbeeld een bijpassende saus of rub.
Vanuit je winkelmand ga je naar de volgende stap. We hebben een aantal gegevens van je nodig om de bestelling af te kunnen ronden, zoals het bezorg- en factuuradres en je wensen met betrekking tot de levering en betaling. Je kunt hier ook meteen een account aanmaken. Hoeft niet, maar is wel heel handig voor een toekomstige bestelling, zodat je dan niet meer al je gegevens hoeft in te vullen.


Heb je alles goed ingevuld en wil je doorgaan met je bestelling?

Klik dan op de button ‘plaats je bestelling’, dan gaan we vervolgens voor je aan de slag! Je ontvangt direct een e-mail ter bevestiging met daarin alle belangrijke gegevens. Vind je het prettig om iemand te spreken om je te helpen bij het maken van een keuze uit het assortiment of bij het bestellen? Bel ons dan gerust op nummer (0172) 577 147. Iedere werkdag zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 9.00- en 17.30 uur.


Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling wel verwerkt?

De bevestigingsmail sturen we direct na afronden van de bestelling naar het door jou ingevulde e-mailadres. Heb je geen bericht van ons ontvangen? Dat is vervelend. Controleer goed of je het correcte e-mailadres hebt ingevuld bij je bestelling (let ook op typfouten!) en controleer of de mail niet in de spam terecht is gekomen. Dan nog niet gevonden? Mail of bel ons dan even, dan zoeken we het uit!


Je kunt voorkomen dat toekomstige mails van Beef&Steak in je spambox terechtkomen door Beef&Steak in je mailprogramma te markeren als veilige afzender. Bekijk de instellingen van je mailprogramma om te zien hoe je dat doet.


Ik heb al een bestelling gedaan en ik wil toch graag nog wat bijbestellen. Hoe kan ik dit regelen?

Dat kan uiteraard! Het eenvoudigste is om een nieuwe bestelling via de site te plaatsen en te kiezen voor de optie’ Nabestelling’. Als u daarna nog even een belletje pleegt om ons hiervan op de hoogte te stellen, dan kunnen wij dit direct toevoegen aan uw lopende bestelling.


Als ik nu vlees bestel, wanneer wordt het geleverd?

We streven ernaar om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen. Bestel je vóór 11 uur in de ochtend? Dan zorgen wij ervoor dat je pakket dezelfde dag nog wordt overgedragen aan de vervoerder, met levering diezelfde avond. Bestellingen die na 11 uur worden geplaatst, worden de volgende bezorgmogelijkheid geleverd of op een datum naar keuze, afhankelijk van jouw voorkeur. We doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat jouw bestelling op tijd en in perfecte conditie bij je aankomt.


Kan ik mijn bestelling nog veranderen?

Ja, dat is mogelijk! Als je je bestelling wilt wijzigen, kun je een e-mail sturen naar info@beefensteak.nl. Geef duidelijk aan welke wijzigingen je wilt doorvoeren en we doen ons best om dit voor je te regelen. Je kunt ons ook telefonisch bereiken op 0172 577 147 voor directe assistentie.


Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Je kunt jouw bestelling direct na plaatsing ophalen in onze winkel. Zodra je bestelling klaarstaat, ontvang je van ons een bevestiging. Daarnaast ben je ook van harte welkom om aan de balie in de winkel te bestellen. Kom gerust langs en geniet van onze persoonlijke service en producten.


Wanneer komt mijn BBQ binnen?

Onze specialist voor palletvervoer zal binnenkort contact met u opnemen, telefonisch of per e-mail, om de aflevering van uw BBQ af te stemmen. Wij willen graag benadrukken dat dit een daglevering betreft, dus geen avondlevering.


Wanneer komt mijn pakket binnen?

We garanderen eigenlijk niets. Wij garanderen dat we het pakket dezelfde dag nog meegeven aan de vervoerder voor levering dezelfde avond. Bestellingen na 11 uur komen de eerstvolgende mogelijkheid of op een datum naar keuze.


Hoe volg ik de voortgang van de verzending van mijn bestelling?

Zodra het pakket is gesorteerd bij de vervoerder, wordt er een geautomatiseerde email verstuurd met de track&trace informatie. In de mail is ook een link om eventuele opmerkingen achter te laten voor de chauffeur. Ook kan er een neerzettoestemming hier geregeld worden.


Kan ik mijn verzendadres wijzigen nadat ik de bestelling heb geplaatst?

U kunt uw adres wijzigen via de track & trace-functionaliteit. Houd er rekening mee dat hierdoor de levering van uw pakket mogelijk met 1 tot 2 dagen kan worden vertraagd.


Kan ik mijn bestelling ook laten bezorgen?

Ja, bij het plaatsen van uw bestelling kunt u kiezen voor bezorging. We zorgen ervoor dat uw vlees snel en zorgvuldig bij u thuis wordt afgeleverd, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken.


Kunnen jullie vlees voor mij portioneren?

Het overgrote deel van ons assortiment wordt al geportioneerd aangeboden. Op de website kunnen de verschillende porties worden bekeken en worden geselecteerd.


Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, u kunt uw bestelling annuleren door ons te bellen of te e-mailen. Houd er echter rekening mee dat als uw bestelling al onderweg is, annuleren niet meer mogelijk is.


Verzending en Levering

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet binnen de verwachte tijd is aangekomen?

Voor informatie over de aflevering van uw bestelling adviseren wij u eerst de track & trace van de vervoerder te raadplegen. Hier vindt u alle details over de status van uw pakket, inclusief eventuele vertragingen.


Indien uw bestelling niet binnen de verwachte tijd arriveert, kunt u een e-mail sturen naar info@beefensteak.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om samen naar een passende oplossing te zoeken.


Worden er vertragingen verwacht tijdens vakanties of piekseizoenen?

Om een soepele levering te garanderen, adviseren wij tijdens drukke periodes uw bestelling ruim van tevoren te plaatsen. Onze bevroren producten zijn lang houdbaar. Tijdens vakanties of piekseizoenen kunnen er vertragingen optreden.


Bieden jullie gratis verzending bij bestellingen boven een bepaald bedrag?

Ja, bij bestellingen boven de 89 euro bieden wij gratis verzending aan.


Wanneer heb ik de producten in huis?

Beef&Steak levert bestellingen op dezelfde of de volgende dag nog bij jou thuis, van maandag tot en met vrijdag. Wil je bijvoorbeeld woensdag je vlees in huis hebben, zorg er dan voor dat de bestelling op diezelfde woensdag voor 11 uur ’s ochtends bij ons binnen is. Je kunt tijdens het bestelproces altijd zelf een gewenst levermoment kiezen. Je kunt tot 2 weken vooruitbestellen. Let op: Bestellingen geplaatst na vrijdag 11 uur bezorgen wij vanaf de maandag daarna.


Hoe werkt bezorging aan huis?

Op maandag t/m vrijdag bezorgen wij op ieder adres in Nederland en België (met uitzondering van de Waddeneilanden en Franstalig België) tussen 17:00 en 22:30 uur. Op de dag van de levering ontvang je van onze bezorger rond 15.00 uur een e-mail met track en trace link waarin deze een specifieker tijdvenster aangeeft. Ben je onverhoopt verhinderd op dat tijdstip, dan kun je ook een bericht voor de bezorger achterlaten, zodat we het pakket bijvoorbeeld bij je buren kunnen afgeven. Ben je niet thuis en heb je geen afleverinstructie doorgegeven dan probeert de bezorger het pakket sowieso af te leveren bij een van je buren.

Tip: breng je buren op de hoogte van de eventuele levering, zodat zij er rekening mee kunnen houden dat het een zending met vleesproducten betreft die in de koelkast of vriezer bewaard moeten worden.


Wanneer leveren jullie op de Waddeneilanden en in Franstalig België?

Wij leveren op dit moment één keer per week in Franstalig België. Op dinsdagmiddag dragen wij de pakketten over aan PostNL. Deze pakketten worden dezelfde avond gesorteerd in het sorteercentrum en vervolgens binnen 24 tot 48 uur uitgeleverd. Bestel je voor dinsdag 12.00 uur, dan wordt de bestelling woensdag/donderdag overdag geleverd.


Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?

Wil je je bestelling liever afhalen in onze winkel in Ter Aar? Geef dit dan aan bij je bestelling. Zodra je bestelling gereed is, sturen we een e-mail. Je kunt je bestelling tijdens openingstijden ophalen. De winkel is geopend op werkdagen van 9.00-17.30 uur en op zaterdag van 9.00-15.00 uur.

  • Beef&Steak Winkel:
  • Hertog van Beijerenstraat 23
  • 2461 EM Ter Aar
  • (Industrieterrein Bovenland)

Worden de producten altijd diepgevroren geleverd?

Ja, de vleesproducten worden altijd diepgevroren geleverd, om een zo goed mogelijke kwaliteit te kunnen waarborgen. Tip: laat je vlees 1-2 dagen eerder bezorgen, dan kun je het nog op tijd laten ontdooien. Als je je bestelling bij ons afhaalt, kunnen we het vlees eventueel langzaam voor je laten ontdooien in onze speciale 0-graden cel . Wil je dit graag, geef het dan aan bij je bestelling in het opmerkingenveld.


Wat zijn de verzendkosten?

Nederland

Je betaalt geen verzendkosten bij een bestelling vanaf €89,- bij verzending in Nederland. Heb je een kleinere bestelling, dan zijn de verzendkosten €8,95 (of €10,95 bij bestellingen onder €50,-) .


België

Voor bestelling naar België rekenen wij standaard €10,95 tot €12,95 verzendkosten. Bestellingen boven de € 100,- zijn vrij van verzendkosten.


Waarom zijn jullie verzendkosten hoger dan bijvoorbeeld bij bol.com?

Het versturen van bederfelijke waar is een ingewikkeld proces. Het is namelijk zeer belangrijk dat de producten onder bepaalde omstandigheden vervoerd worden en op de juiste temperatuur worden afgeleverd. Om die reden zijn de kosten die hiervoor gemaakt worden ook hoger dan bij het verzenden van een boek. Wij proberen deze kosten natuurlijk wel zo laag mogelijk te houden.


Producten en Beschikbaarheid

Hoe kan ik bij jullie vlees bestellen?

U kunt eenvoudig vlees bestellen via onze website. Kies uw favoriete producten, voeg ze toe aan uw winkelmandje en rond uw bestelling af. Wij zorgen voor de rest! Mocht u hulp nodig hebben bij het bestellen, dan staan we altijd klaar om u te assisteren.


Wat is de herkomst van jullie vlees?

De herkomst van ons vlees verschilt per product en is duidelijk vermeld op onze website. We selecteren zorgvuldig onze leveranciers om u de beste kwaliteit te kunnen bieden. Als u specifieke vragen heeft over de herkomst, kunt u altijd contact met ons opnemen.


Hoe wordt het vlees van mijn bestelling verpakt?

Ons vlees wordt diepgevroren en vacuüm verpakt. Dit zorgt ervoor dat het vlees langer vers blijft en zijn smaak behoudt. De verpakking is ook handig voor het bewaren in uw vriezer.


Leveren jullie vers of ingevroren vlees?

Wij leveren uitsluitend ingevroren vlees. Door het vlees direct na het slachten en portioneren snel in te vriezen middels een speciaal shock-freezing proces, garanderen wij de hoogste kwaliteit en versheid. Dit proces zorgt ervoor dat de smaak, textuur en voedingswaarde van het vlees optimaal behouden blijven, zodat je altijd kunt rekenen op de beste smaak bij aankomst.


Hoelang kan ik het vlees bewaren?

De bewaartijd van het vlees verschilt per product en staat vermeld op de verpakking. Zo weet u precies hoe lang u het vlees veilig kunt bewaren in uw vriezer.


Is dit product momenteel op voorraad?

De actuele voorraadstatus van onze producten kunt u eenvoudig bekijken op onze website. Zo weet u direct of het product beschikbaar is. Mocht u nog vragen hebben, dan helpen wij u graag verder.


Zal dit product in de toekomst weer op voorraad komen?

Helaas kunnen we niet altijd exact voorspellen wanneer een product weer op voorraad zal zijn. Voor meer informatie kunt u een e-mail sturen naar info@beefensteak.nl. We houden u dan op de hoogte zodra het product weer beschikbaar is.


Hoe kan ik bericht krijgen als dit product weer op voorraad is?

Stuur een e-mail naar info@beefensteak.nl en we informeren u zodra het product weer beschikbaar is. Zo mist u nooit uw favoriete producten.


Hoe kan ik het vlees het beste bewaren?

Heb je je producten ontvangen? Plaats ze dan direct in de vriezer. Op de labels zie je de houdbaarheidsdatum van elk product. De meeste vleesproducten zijn gemiddeld 1 tot 2 jaar houdbaar bij een temperatuur van -18 graden Celsius, dankzij ons hoogwaardige invriesproces. Wij raden aan om het vlees 1 à 2 dagen voor consumptie uit de vriezer te halen en in de koelkast te laten ontdooien. Na ontdooien zijn de producten beperkt houdbaar, en we raden af om het vlees opnieuw in te vriezen.


Hoe kan ik het vlees versneld ontdooien en hoe doe ik dat?

Het kan natuurlijk gebeuren dat je bent vergeten om het vlees op tijd te ontdooien. Je kunt het dan versneld ontdooien door het vlees, met verpakking en al, onder de koude kraan te houden. Let wel op dat de verpakking nog goed vacuüm is! Als dit niet meer vacuum is, komt er water bij het vlees en zal het vlees flink in kwaliteit achteruit gaan.


Kan ik reeds ontdooid vlees weer invriezen?

Zodra vlees of vis is ontdooid, raden wij aan om dit binnen 5 dagen te consumeren. Opnieuw invriezen is niet mogelijk als een product helemaal ontdooid is en boven de 7 graden (bij kip 4 graden) Celsius is geweest.


De vacuümverpakking is niet meer intact, wat kan ik doen?

Voor verzending controleren we goed of de verpakking goed vacuüm is. Tijdens het transport kunnen echter scherpe randen van het ijs ontstaan die de verpakking kunnen beschadigen. Dit is helaas niet te voorkomen. De lekgeraakte verpakking zal niet ten koste gaan van de kwaliteit van het product. Wij raden je aan om het vlees in huishoudfolie in te pakken als je het nog voor langere tijd wilt bewaren. Let op: bij het ontdooien kunnen er vleessappen uit de verpakking lopen.


Wat zijn de beste bereidingstemperaturen voor vlees?

Als je vlees bereidt in oven of op de barbecue heb je te maken met een bereidingstemperatuur en een kerntemperatuur van het vlees. De bereidingstemperatuur is de temperatuur van je oven of bbq, de kerntemperatuur meet je met een kernthermometer waarvan het puntje in de kern van het vlees zit. De ideale temperatuur verschilt per soort vlees.


Waar vind ik informatie over de voedingswaarden?

In de voedingswaardetabel vind je alle informatie gerangschikt per productsoort. Vind hier de voedingswaren van onze producten: Voedingswaarden


Ik ben allergisch of heb gasten met een allergie. Kan ik jullie producten eten?

Bij elk product op de website worden alle ingrediënten vermeld. Je kunt dus zelf goed zien of het ingrediënten bevat waar je allergisch voor bent.


Betaling en Cadeaubonnen

Welke betalingsmethoden accepteren jullie?

Je kunt via onze website veilig en snel online betalen met iDeal, Paypal, VISA, Mastercard, American Express zonder extra kosten, achteraf betalen (+ €0,99 ) of je Webshop Giftcard inwisselen. Kies je voor ‘ afhalen in de winkel’ dan kun je ter plekke betalen met pin of contant.


Kan ik betalen met een creditcard/debetkaart?

Ja, u kunt online op onze website betalen met een creditcard of debetkaart. Dit is snel en veilig.


Accepteert u PayPal of andere online betalingsplatforms?

Ja, we accepteren PayPal en andere online betalingsplatforms voor uw gemak. Zo kunt u eenvoudig en veilig betalen.


Kan ik met een cadeaubon of winkelkrediet betalen?

U kunt betalen met een cadeaubon, die in zijn geheel moet worden besteed bij aankoop. Wij werken niet met restbedragen. Helaas bieden wij geen winkelkrediet aan.


Kan ik gebruikmaken van mobiele betaalopties zoals Apple Pay of Google Pay?

Nee, op dit moment bieden wij geen Apple Pay of Google Pay aan. We werken er echter aan om in de toekomst meer betaalopties toe te voegen.


Zijn er extra kosten voor bepaalde betalingsmethoden?

Voor Klarna wordt een toeslag van 0,99 cent in rekening gebracht. Voor de overige vermelde betaalmethoden zijn er geen extra kosten. U kunt dus zonder zorgen uw favoriete betaalmethode kiezen.


Kan ik automatische terugkerende betalingen instellen?

Nee, het is momenteel niet mogelijk om automatische terugkerende betalingen in te stellen.


Verkopen jullie cadeaubonnen?

Ja, we verkopen cadeaubonnen. Deze zijn perfect om cadeau te geven aan vrienden en familie. Onze cadeaubonnen zijn eenvoudig in te wisselen en altijd een plezier om te ontvangen.


Ik heb mijn cadeaubon niet gekregen. Wat nu?

Als u uw cadeaubon niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via e-mail. Controleer ook uw spamfolder om er zeker van te zijn dat de e-mail niet daar terecht is gekomen. We lossen het probleem graag voor u op.


Moet ik mijn cadeaubon in 1 keer gebruiken?

Ja. Doordat het een cadeaucheque is en geen te goed bon kunt u de bon maar eenmalig gebruiken.


Ik heb last-minute een cadeaubon nodig. Kan dit?

Geen zorgen! We kunnen binnen enkele minuten een digitale cadeaubon voor je aanmaken en opsturen, zelfs als je haast hebt. Onze digitale cadeaubonnen worden automatisch en direct verstuurd, 24/7, 365 dagen per jaar. Zo hoef je nooit zonder cadeaubon te zitten. Van elke cadeaubon in ons assortiment kunnen we een digitaal exemplaar maken en versturen per e-mail. Heb je specifieke wensen of wil je er zeker van zijn dat alles snel geregeld wordt? Bel of mail ons gerust, en wij zorgen ervoor dat je cadeaubon er op tijd is.


Kan ik veilig bestellen en betalen via de webshop van Beef&Steak?

Bestellen en betalen via onze website is erg veilig. We zijn gecertificeerd door de stichting Webshop Keurmerk en wij hanteren hun voorwaarden. Meer informatie vindt je hier: Webshop Keurmerk

De online betalingen worden verzorgd door Mollie, een van de meest betrouwbare en veilige betaalpartijen wereldwijd.


Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?

We gaan zorgvuldig met je persoonlijke gegevens om. Uiteraard hebben we een aantal gegevens van je nodig om de bestelling te kunnen uitvoeren. Als je wilt, sturen we je een e-mail nieuwsbrief, waar je je overigens ook weer eenvoudig voor kunt afmelden. We gebruiken ook cookies op de website, zowel functioneel als analytisch. Meer informatie over privacy en je gegevens vind je in onze privacy policy: Onze Privacy Policy


Hoe werkt "Achteraf Betalen" via Klarna?

Als je kiest voor betaling achteraf, dan sturen we je (via onze partner Klarna) direct na verzending van de bestelling, een e-mail met een betaalverzoek. Via de link in de mail kun je dan online betalen met iDeal, Paypal, creditcard of via een bankoverboeking. U betaalt dus direct aan Klarna.


Hoe kan ik betalen via overboeking?

Heb je met ons afgesproken om het bedrag over te maken? Ons rekeningnummer is: IBAN NL 69 ABNA 0108 3228 07, tnv Beef&Steak, ovv het ordernummer. Voor klanten in het buitenland:BIC = ABNANL2A.


Ik heb een Webshop Giftcard, hoe kan ik deze verzilveren?

Op de website van de Webshop Giftcard kun je je card omzetten naar een kortingscode. Plaats vervolgens je bestelling op de website van Beef&Steak, maar vul nog geen kortingscode in in je winkelmand. Kies de betaaloptie ‘ Webshop Giftcard’ en rond de bestelling af. Je komt dan automatisch terecht op de website van de Webshop Giftcard, waar je je code kunt invoeren en je een eventueel resterend bedrag kunt afrekenen met de betaalmethode van je keuze (bijvoorbeeld iDEAL).


Contact en Klantenservice

Wat zijn jullie contactgegevens?


Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

U kunt onze klantenservice telefonisch bereiken op werkdagen van 09:00 tot 12:00 uur en van 12:45 tot 17:00 uur. Op zaterdag zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 11:00 uur. Per e-mail proberen we om tijdens kantooruren binnen 1 uur te reageren.


Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:30 uur. Houd er rekening mee dat we als u wilt bellen tussen 12:00 en 12:30 uur een korte pauze hebben. Daarnaast zijn we op zaterdag tot 11:00 uur bereikbaar. We helpen je graag verder tijdens deze tijden.


Hebben jullie een live chat-optie voor directe hulp?

Op dit moment bieden wij geen live chat-optie aan. U kunt ons wel altijd telefonisch of via e-mail bereiken.


Kan ik een afspraak maken met een vertegenwoordiger?

Ja, u kunt een telefoongesprek of een afspraak maken met een van onze vertegenwoordigers. Neem contact met ons op om een geschikte tijd in te plannen.


Wat zijn de openingstijden van Beef&Steak?

De winkel is geopend op werkdagen van 09:00 tot 17:30 uur en op zaterdag van 09:00 tot 15:00 uur.


Nieuwsbrieven en Feedback

Kan ik mij uitschrijven van jullie mailinglijst?

Ja, u kunt zich eenvoudig uitschrijven via de afmeldlink onderaan elke e-mail. Als u de link niet kunt vinden, stuur dan een e-mail naar ons en wij schrijven u handmatig uit.


Kan ik me aanmelden voor een nieuwsbrief of e-mailabonnement voor updates en aanbiedingen?

Ja, u kunt zich aanmelden voor onze nieuwsbrief tijdens het afrekenen in de winkelwagen. Als u de optie niet ziet, stuur dan een e-mail naar info@beefensteak.nl en wij schrijven u handmatig in.


Kan ik feedback geven of een klacht indienen via jullie contactgegevens?

Ja, u kunt feedback geven of een klacht indienen door een e-mail te sturen naar service@beefensteak.nl.


Retourbeleid en Problemen

Wat is jullie retourbeleid voor artikelen die te laat of beschadigd aankomen?

Voor foodproducten geldt dat deze niet geretourneerd kunnen worden. Indien een artikel te laat of beschadigd aankomt, verzoeken wij u vriendelijk een e-mail te sturen naar info@beefensteak.nl met een foto van het beschadigde artikel. Wij zullen dan samen met u kijken naar een passende oplossing.


Overige; Algemene Informatie

Kan ik jullie fysieke winkel bezoeken?

Ja, onze fysieke winkel is gevestigd op Hertog van Beijerenstraat 23, 2461EM, Ter Aar, Nederland.


Kan ik ook een BBQ huren bij mijn BBQ bestelling?

Helaas verhuren wij geen BBQ's bij onze bestellingen.


Hoe zit het met de afhaalkorting op de aanbiedingen?

De afhaalkorting is niet van toepassing op aanbiedingen.


Gebruiken jullie duurzame verpakkingen?

Wij vinden het heel belangrijk om zo duurzaam mogelijk te verpakken, zodat het milieu zo min mogelijk wordt belast. Om die reden gebruiken we geen piepschuim (EPS) of andere milieuvervuilende verpakkingen. De gebruikte verpakkingen zijn volledig recyclebaar, afbreekbaar en/of herbruikbaar.


Wat kan ik doen met de gebruikte verpakkingen?

De Beef&Steak koeltas waar je bestelling in is verpakt, ziet er leuk uit en kun je altijd weer hergebruiken. Doe er bijvoorbeeld je (gekoelde) boodschappen mee, of neem ‘m mee voor een dagje naar het strand. Je kunt de tas ook bewaren en op een later moment bij ons inleveren in onze winkel in Ter Aar.


In de koeltas zitten diepgevroren icepacks die ervoor zorgen dat de vleesproducten goed op temperatuur blijven. Deze icepacks zijn 100% natuurlijk en milieuvriendelijk! Je kunt de icepacks goed hergebruiken om van alles gekoeld te bewaren. Handig bij het boodschappen doen, of voor het koelen van bijvoorbeeld dranken bij een dagje uit! Wil je ze niet hergebruiken, dan kun je de icepacks openknippen en de inhoud via de gootsteen afvoeren. De verpakking kan gewoon bij het plasticafval.


Wat is BEEF&STEAK?

De beste ervaring voor de vleesliefhebber, dat is waar we naar streven sinds onze oprichting in 2008. Als liefhebbers begonnen we met onze online slagerij en bezorging aan huis zodat iedere particulier toegang heeft tot het mooiste vlees en bijzondere stukken. We brengen vlees met echte smaak, waaronder onbekende stukken en we willen Nederland kennis te laten maken met nieuwe smaken en ervaringen. Lees hier meer over ons bedrijf: Over Ons


Wat zijn de openingstijden van de shop-in-shops van Beef&Steak?

Tuincentrum Osdorp, Amsterdam

  • Osdorperweg 247
  • Amsterdam-Osdorp
  • Maandag tot en met zaterdag: 09:30 - 18:00
  • Zondag: 12:00 - 17:00

Hebben jullie nog BBQ Workshops?

Op het moment geven wij geen workshops. Dit komt vanwege de verbouwing van de workshop locatie. Voor meer informatie, houd de nieuwsbrief in de gaten.